SIKÇA SORULAN SORULAR

destek@prova.com.tr e-posta adresine veya 444 1 470 nolu Prova Teknoloji müşteri hizmetleri hattına;

  • Ürünün seri numarasını,
  • Varsa arıza tespitinizi,
  • Kurum adı ve iletişim bilgilerinizi,

iletiniz. Prova müşteri hizmetleri sorunu anlamaya çalışır ve müdahale eder.

Ürünler anlaşmalı kargo ile bulunduğu yerden aldırılır.

Garanti kapsamındaki gönderimlerinizde kargo ücreti ödemezsiniz.

PC ürünlerinde onarım süresi 3 iş günü olup parça değişimlerinde bu süre farklılık gösterebilir.

Tarafınıza iletilen arıza form numarası veya ürün seri numarası ile 444 1 470 nolu müşteri hizmetleri hattından durumunu öğrenebileceğiniz gibi destek@prova.com.tr adresine ilgili bilgileri ileterek de detayları öğrenebilirsiniz.

Destek Talep Formu

Aldığınız hizmet ve ürünler hakkında destek talebinizi aşağıdaki formu doldurarak oluşturabilirsiniz. Destek ekibimiz sizinle en kısa sürede iletişime geçecektir.